HI KOREA :)

Hi bloggers!

Macam dah lama tak update blog ni
Padahal bukan busy mana pun
Busy dok layan cerita Korea je

Dah alang-alang layan cerita Korea
Aku pun apa lagi, pi vacation ke Korea
Wuhuuuuu tak percaya? Percaya lah....

Seronok weh merantau ke negara orang
Satu pengalaman yang aku takkan lupakan
Bila jadi seorang traveller ni, banyak pengalaman dapat
Banyak sebenarnya nak cerita, tapi malas nak taip panjang2

After balik Korea tu, aku punya nak travel tempat lain tu membuak2
Tapi yang jadi kekangan skrg duit lah
Sebab apa? Sebab aku tak kerja hihi
Jadi kena hold dulu utk next trip

Bagi aku Korea is a safe place utk kau travel
Orang kat sana semua baik baik dan suka tolong
Kat sana setiap hari aku pemandangan indah je
Mana tak indahnya, cuci mata tengok mat Korea
Handsome weh serious tak tipu tp tu lah makan pork pulak. K

Makanan kat sana takyah cakaplah sedap weh
Tapi kena pandai tengoklah kot dia bercampur dgn pork
Aku rasa pi sana seminggu tak cukup. Serious!
Sbb banyak tempat yang korg kena lawat kat sana

Bila jumpa orang Malaysia kat sana, rasa mcm dah lama kenal
Jumpa org kita kat sana kemain huhu haha sesama
Sesat sesama, pastu bersatu hati terus jadi geng
Tapi puas hati gila dan rasa tak puas
Takpe satu hari nanti InsyaAllah boleh pegi lg




















No comments:

Post a Comment