FAKE HOPES :(

Hello bloggers!

Aku rasa aku dah penat pendam sorang2
Aku rasa kalini aku jumpa orang yg salah lagi
Sakit kalini lain macam sbb tipu aku hidup2
Serious sedih kalini teruk

Aku rasa aku ni tak layak utk rasa cinta
I mean cinta dari seorang lelaki gitu
Kawan kawan aku semua dah bahagia
Aku jugak yang takde siapa siapa lagi

Tipulah aku ckp aku taknak bahagia mcm dorg jugak
Tp tulah aku asyik jumpa org yg salah je
Kalini satu ofis pulak lagi payah aku nak move on
Ikut hati aku rasa mcm nak blah dari ofis tu

Mungkin dia hanya sekadar persinggahan je
Tp kenapa perlu tipu aku hidup2 
Kenapa tak mengaku je yg dia dah ada gf?
At least aku takde lah rasa sakit sangat

He gave me a fake hopes
It hurts me a lot i swear
I think we can't be a friends
Enough is enough i'm so tired with all this bullshit

Thanks for giving me a fake hopes
Thanks for makes me sad and disappointed
You really give me a hard time :(