MARRIAGE

Aku baru lepas tengok cerita Aku,Kau,Kita
Bila aku tengok cerita ni aku teringat sesuatu
And tak salah kot if aku nak share

Aku tak tahu apa hikmah aku intern dekat office tu
Tapi aku nampak sendiri mcm mana environment dlm ofis tu
Dan aku learn something selain utk akademik je
Its all about marriage

'Janda klu baik, dia takkan rapat dgn laki org.
Selalu bila janda yg rapat dgn laki org, dia mesti nak something'
Is it right people?

Not only janda yang ada niat mcmni
Klu syaitan tu dah hasut mesti manusia akan buat gak
Aku mmg rasa benci sangat org yg jadi perampas ni
Lagi lagi bila kau dah ada seseorang tetiba org lain rampas
Dan aku pernah kena gitu it hurt

Org kat office selalu ingatkan aku
Nanti bila dah kahwin jgn sesekali cerita hal rumahtangga kat org lain
Sebab orang tu kdg2 boleh rampas hak kita
Dan semua benda tu aku tengok sendiri depan mata 
Kejam sangat! Tp siapa aku nak judge

And now i really understand each of their word
So take a lesson about it

No comments:

Post a Comment