RESULT

Whaddup blogger !

Amacam hari hari korang ? Ada baik tak ?
Harap harap baik saje lah hehe
Aku terlupa sebenarnya nak story berita gembira

Last week hari apa entah aku keluar dgn Qilhak and Zrah
Ktorg lepak tengok wayang makan magnum bagai
Tengah borak2 sambil bermagnum
Aku tengoklah kat twitter bdk2 ni kecoh pasal result
Dorang cakap result dah keluarlah itulah inilah

Pastu aku ni tak percaya
Aku saje jela bukak ecitie tengok
Bila dah bukak tu aku ingat tu sem lain punya
Bila aku check semula, eh sem lepas punya
Rasa kelako pulak diri sendiri ni blur manjang haha

Aku tengok sambil menggigil habislah
Serious terkejut dan tak expect result aku cmtu
Sebabnya time final tu aku mmg betul2 give up
Dengan before final yang banyak dugaannya lagi

Aku memang bersyukur sangatlah sebab dpt result mcmtu
Time tu rasa nak balik rumah cepat nak bgth umi abah
Tipu lah klu taknak share berita gembira dgn family
Akhirnya aku buat dorang tersenyum hikhik
Aku harap aku boleh buat lagi baguslah lepasni
Aku nak banggakan parents aku. InsyaAllah

Jadi umi abah thanks sebab selalu support kakak
Thanks jugak dekat lect sbb share ilmu dgn ktorg
And thanks jgk kat geng KK aku: Lina, Zrah, Ijat
Kalau takde dorg semua ni, aku takkan ada sampai tahap ni
Thanks untuk segalanya

Alhamdulillah :))))))

P/S: Tak sabau nak jumpa geng KK naik sem ni. Woot woot :p

No comments:

Post a Comment