ALL ABOUT PAYSLIP BAND :)

Hello bloggers :)

Harini aku nak share sesuatu dengan korang
Korang pernah tak dengar pasal payslip band ?
Haa confirm korang tak pernah dengarkan
Okay harini meh aku perkenalkan pasal depa

Ada one day tu aku on hotfm tau
Then time aku dengar hotfm, dj tu tengah interview band ni
Mula mula aku buat dek dek je
Pastu bila dengar cerita dorg
Aku pun start lah search search pasal dorang semua

Aku dengar lagu dorang. Pehh best
Mula aku tak expect dorg ni sekolah lagi
Pastu aku tengok video dorang nyanyi2 kat youtube
Power babe suara vokalis dorang sangat best
Then dorang punya guitarist sangatlah cool
Haa start tu lah aku minat dengan band dorang ni

Bagi aku sendiri, even aku umur dah 23 tahun
Tapi aku lagi prefer dengar lagu band budak2
Dari dorang kecil ni lah dorang build everything
Even dorang susah sikit nak naik tapi dorang tak putus asa

Pernah orang pertikaikan pasal aku 
Sebab aku lagi layan band budak budak
Aku jadi tak kisah sebab tak semua org sama pendapat mcm aku
Janji aku tak kacau hidup orang itu dah memadai

And satu benda yang aku respect dgn budak payslip ni
Dorang tak sombong dan sangat peramah
Memang ramai tak kenal dorg tapi bila dorg peramah
Orang akan mula kenal band and bakat dorang ni
Trust me dorang akan terkenal satu hari nanti

So to payslip band, just show your effort in this industry
Im the one of your fans and i will support you
I can see you can go far with your talent
Maybe susah sikit nak naik but slow slow
InsyaAllah korang akan berjaya and terkenal
I hope i can see payslip in front of my eyes
InsyaAllah :)))))




No comments:

Post a Comment