TOUGH FRIENDSHIP EVER !

Harini KK kumpul sesama balik
You know how much I miss situation yg mcmni
Since too many things yg buat ktorg jauh
Harini barulah lengkap kumpul sesama

Dah lah last sem utk zrah and lina
Then when something happen yg jarakkan ktorg
Really hard too handle and everything keep in heart
I thought last sem dgn dorg ni bolehlah byk buat kenangan
But jangkaan aku semua salah
Everything dah berubah

But since everyone was busy with their own life
There's no more time for us to spend
Hmmm kau tak faham perasaan yg aku pendam ni
Sakit bila tetiba kawan dah jumpa partner tetiba berubah
I just can't to handle my sadness

Aku sakit sangat nak hadap semua benda ni skrg
Aku tinggal nak hbs last paper je then im done
I don't mind if my friend nak bercinta or what
But when you lagi pilih your partner than your friend
Itu yang buat aku kecewa sangat sumpah kecewa

Kecewa aku ni sampai tak boleh nak luah
Aku pendam ronyok kan hati sendiri sakit
Sbbtu aku susah nak accept sorry org
Sbb aku tahu people keep repeat their mistake

Dahlah hbs paper ni aku dah taknak hadap benda ni
Friendship really hurt me a lot

To KK: I really miss our old moment
I hate for everything that happen right now



No comments:

Post a Comment