HI 2015

Hi baby blog :)

Skrg aku tengah musim final ni
Hihi tapi paper aku start Ahad ni
Ahad ni aku ada dua paper. Scaryyyy
But the preparation is being well
Alhamdulillah...

So Selamat Tahun Baru kawan2
Dah masuk tahun 2015 but me is still me
Ahaha aku tak letak azam untuk 2015 ni
Sebab azam aku dekat tahun baru Islam
Jadi azam aku dah lama start hihi
Apa azam aku ? Aaaaaa its secret :p

Actually banyak aku nak story kat blog ni
Semua pasal angan angan mat jenin aku
Kahkahkahkah aku memang suka berangan 24h
Tapi nantilah tunggu masa free aku story
Woot woot

Aku tengah gian nak wrote ala ala puisi ni
Bagi aku chance habiskan final dulu
Then baru aku wrote puisi puisi aku balik
Cehhh puisi sangat Ahhaahhaa lol

Okay lah gtg. Nak study and study and sleep
Doakan Atiqah tau semua orang
Hihi thanksssss BYE :)

No comments:

Post a Comment