ME IS SAD :(

This week aku rasa agak sakit sikit
Hazirah dengan ijat demam teruk
Aku dgn lina terpaksa bertungkus lumus dgn assgment
Serious aku rasa sakit sbb buat keje berdua je
Then present pun kemungkinan berdua jugak
Hmmmmm how sad is me :(((((((

Then tadi tetiba dapat berita dari dekwan
Dekwan cakap ijat masuk wad kat hospital muar
Lagi bertambah sedih kot sebenarnya
Apa-apa berita ijat mesti akan suruh dekwan sampaikan ke aku
Aku dah lah selalu garang tegas marah dgn ijat
Biasalah aku anak sulung dan mmg itu sifatnya
Tapi ijat tetap anggap aku kawan yg dia percaya
Serious aku sedih time ni sbb aku rindu ijat
Ikutkan hati aku nak ada sebelah ijat skrg
Aku nak jaga dia, aku nak teman dia kat wad
Aku tahu bila dia sakit, teruk dia macam mana
Tapi sini dgn muar jauh hmmmmmmm
No one know what im feel now
I really want to meet her right now

Ijat, kau kena kuat lawan sakit kau tu
Even aku jauh dari kau tp aku selalu doakan utk kau
Please jat lawan sakit kau jgn lemah tau
Aku tahu kau kuat. Kau jangan nges tau jat
Jgn menangis mcm haritu sbb aku pun rasa nak nges
Ni bahu aku selalu tempat kau menangis
Jangan nges tau jat. Kau kuat aku tahu

Ijat, aku sorry tak dapat nak lawat kau
Tp aku dah bgth dekwan klu dia lawat kau, aku nak folo
Kau duduk hospital makan ubat okay
And cepat sembuh tau jat
Lepas je kau sihat, dtg ys, aku peluk kau
Sbb aku dah rindu sangat dengan kau ni
Come back stronger ! Me miss you ijat :)

No comments:

Post a Comment