KK GENG

Touch down at unikl
Aku dapat rasa kehadiran aku sangat tak diundang disitu
Tapi tak apa aku gagahkan juga diri ini
Perkara biasalah bila masuk kawasan baru
Of course lah akan ada dugaan yang melanda
Dah biasa dengan benda begini hiks

Tapi aku beruntung kat unikl ni
Sebab Tuhan pertemukan aku dgn sahabat sejati
Perancangan Tuhan itu sangat cantik
Tuhan satukan aku zrah lina dgn ijat dlm class yg sama
Apa apa dugaan yg melanda kami tetap bersatu
Walau ada yg cuba untuk pisahkan persahabatan kami
Kami tetap utuh berdiri bersama

Yang membuat kami sentiasa bersama cuma satu dua kata sahaja
'Walau apa pun yg jadi antara kita, kita perlu tabah hadapi'
Itu yang aku nasihatkan kepada mereka
Dan sampai skrg kami pegang ayat ayat itu
Moga persahabatan kami kekal hingga ke syurga
Sungguh aku sayangkan persahabatan kami ini
Dan aku berharap kita sama sama berjaya dunia dan akhirat
Amin.....


No comments:

Post a Comment