ISRAEL LAKNATULLAH

Sana sini bermandikan darah
Segala tempat tinggal hancur dimusnahkan
Nyawa diambil dengan cara kejam
Mana letaknya sifat kemanusiaan kau
Wahai israel laknatullah !

Bukan derita yang diminta oleh mereka
Tapi derita yang mereka hadapi berhikmah
Syahid mereka kejar Syurga menanti mereka
Perjuangan mereka untuk Islam
Di mana doa umat Islam untuk mereka

Aku disini hanya mampu tembak doa
Jika diberi peluang aku ingin berjuang bersama
Aku ingin menjadi tentera Islam di sana
Tapi peluang masih tiada untuk aku ke sana
Deritamu menyiksa jiwa ragaku wahai Palestin

Maafkan aku wahai Palestin
Aku mampu membantu kalian dari jauh
Andai kata diberi peluang aku ke sana
Aku akan ke sana untuk sama sama berjuang
Sakit dan deritamu aku rasa perit dihati

Dunia untuk skrg kau boleh menang
Janji Allah kemenangan buat Islam bakal tiba
Sekarang kau boleh bersuka ria bertindak kejam
Bila Islam menang kami akan bersuka ria menyambutnya
Sabarlah wahai saudaraku di Palestin
Kemenangan bakal tiba--Syurga menanti--Syahid yg kau dapat

Islam memang akan menang akhir nanti
Tapi siapa kita dalam prospek kemenangan tu
Tepuk dada tanya iman tanya hati
Bukalah fikiran

Wallahu'alam

No comments:

Post a Comment